Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

Ενα τσιγάρο η ζωή!!


Υπάρχουν φορές που η μοναξιά.....


Παίζει μαζί μου!!!



Μού κάνει φάρσες δυνατές ..που το μυαλό θολώνει..



Μου βάζει αινίγματα....και γρίφους,



και νοιώθω πως καταγράφει τις εικόνες της ψυχής μου!!

                                   

Πλανιέται η αγάπη μου....


Πλανιέται η καρδιά μου...



Και καταλήγω να εχω παράπονο!!



Πού πήγανε τα ονειρα που ειχαμε σχεδιάσει??



Απλα περνούν τόσο ευκολα οι ομορφες στιγμές μας..



και μένουν μέσα στο μυαλό λίγες οι χαρές μας!!           
                                                    
                                                                              

Ενα τσιγάρο ειναι η ζωή ...κι αυτό αν το ανάψεις                                                       




καίγεται τόσο γρήγορα πρίν καν το καταλάβεις!!



Ακόμα δεν αρχίσαμε και με επιασε το βράδυ..



Μα αν ολα γρήγορα παιρνούν και γρήγορα τελειώνουν..



Ζήσε καρδούλα μου μοναχη..εστω και αν σε πληγώνουν!!!



Καλο σας φθινόπωρο!!!














                                                                         

2 σχόλια:

Vasiliki Rimpa είπε...

Εγώ τώρα γιατί ταυτίζομαι απόλυτα....με αυτό που ανάρτησες ?

Γιατί ο χρόνος του πόνου περνά τόσο γοργά .... και της χαράς σαν αστραπή ?

Νοιώθω σα να το έγραψες για μένα....σε φιλώ!!!

annafrank είπε...

Καλώς την Βασιλική μου!!Χμμ...Ενίοτε αυτά που αντιπροσωπεύουν εμενα..η και πολλές φορές μπορεί να ειναι κάτι απρόσωπο...η να αφορά κάποιο αλλο πρόσωπο..να τύχει πάλι συμπτωματικά...να ταυτίζεται απόλυτα με εναν απο εμάς!!Μού εχει συμβεί και μένα να διαβάζω κάτι..και νομίζω οτι ειναι για μένα!!Ετσι καρδούλα μου ετυχε να ταυτίζεσαι με αυτό που εγραψα εγώ!!!Ζωή ειναι αυτή..ολοι ειμαστε ανθρωποι με τα ιδια αισθήματα σε αυτόν τον πλανήτη..Σε ολους μας μπορουν να συμβούν με την ιδια πιθανότητα ...τα γεγονότα!!!!Ιδια με κάποιου αλλου ...και συνεχίζεται το παζλ αυτό αιώνες τώρα!!!Γι αυτό ζήσε την χαρά σαν αστραπη,και ασε τον χρόνο να κυλάει ειτε θετικά..ειτε αρνητικά...κάπου κάποια στιγμή θα καταλαγιάσει!!!Φιλάκια πολλά!!Καλο σου βράδυ!!!