Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Πές το ναί!!!









Μές την μεγάλη μου αγκαλιά




φωλιάζουν δυό αηδόνια...



Το ενα αρχισε να τραγουδά



για τα χαμένα χρόνια..



Σ αυτήν την πόλη που ειμαστε



σου ειπα δεν αντέχω...



Με μια σειρά αναβολών..



Μα ακόμα.. περιμένω



Τι περιμένεις ανθρωπε..



περάσανε τα χρόνια...



τι θαθελες εσυ να δείς??



ο χρόνος ποια περνάει!!



Αδικα μάλλον περιμένω,



την χαρά της καρδιάς μου!!



Τελείωνε βρέ ανθρωπε!!



βαρέθηκα να κλαίω!!!



Θα περιμένω ποιά λίγο καιρό,



και υστερα δεν γνωρίζω..









                                                                                  
Τι αποφαση θα πάρει η καρδιά,




που τόσο την βασανίζεις!!



που θα βρεθώ...που θα σταθώ



Που θα ειμαι, που θα βγώ..



Πές το ναί να το γιορτάσουμε παρέα


Να κλείσει αυτή η σελίδα..

Με ανθη μες το βάζο!!

6 σχόλια:

Εφη είπε...

''αδικα μαλλον περιμενω την χαρα της καρδιας μου... βαρεθηκα να κλαιω''
και γω αδικα περιμενω. τωρα πια δεν προκειται ναρθει. περασαν τα χρονια μου .

καλο σου ξημερωμα

annafrank είπε...

Ποτέ μην λες ποτέ!!Στή ζωή γίνονται και θαύματα!!Οσα χρόνια και να περάσουν αν ειναι κάτι να γίνει θα γίνει!!Αλλά και εγώ σου λέω ενα οχι αλλα δάκρυα!!Πιστεύω πως κάποια στιγμή ολα θα αλλάξουν!!Και θα χαίρομαι μαζί σου!!Καλη σου Μέρα καλή μου Εφη!!

jacki είπε...

Yes I do.
Αν δεν ξέρουν να εκτιμούν όλο αυτό το συναίσθημα που βλέπω γραμμένο εδώ τι να πω;
Καλά να πάθουν.

Eva F. είπε...

Υπέροχο Άννα μου!
Αλλά και το μουσικό σου ντύσιμο δεν πάει πίσω.
Να έχεις όμορφο βράδυ σου εύχομαι.

annafrank είπε...

jacki μου γλυκειά ,για οσους ξέρουν να εκτιμούν ,φαίνονται!!Αν δεν γνωρίζουν να εκτιμήσουν και να διαχωρήσουν κάποια πράγματα...τι να πω!!Καλύτερα να σιωπούν!!Φιλάκια πολλά και κοίτα μην αφήσεις την ευκαιρεία να μην χουχουλιάσεις...οπως λέγαμε το μεσημέρι!!Εγώ μάλλον θα το κάνω απόψε το χουχουλιασματάκι μου ,μια και εχω πρόβλημα με την συνδεσή μου και δεν μπορώ να κάνω δουλειά!!Σου ευχομαι ενα καλό βράδυ!!

annafrank είπε...

Eva F. Καλησπέρα ομορφιά μου!Πού σήμερα ,που μπήκα στα μπλόκ σου ειδα πόση αγάπη κρύβεις μέσα σου!!
Ξέρεις χαίρομαι γιατι βλέπω μοιάζουμε αρκετά..Μια και εγώ εχω ενυδρείο..Σκύλο...γάτα και ειχα πουλάκια πολλά, αλλα τα ηθελε η ανηψιά μου και τις ταεδωσα μια και τα εχει σε εξοχή,παρά στο νεφος της Αθήνας!!Καλό σου βράδυ,ξέρω δεν θα χαθούμε!!Εισαι καταπληκτική.Και σε ευχαριστώ για τα ομορφά σου λόγια.Καλο βράδυ καλή μου!!